Уюштуруу иштери
Мектеп ичиндеги каттоодо турган 1-класстан 11-класска чейинки окуучуларды, «тобокел» тобунун балдарын элдештирүү.
Бул студенттер үчүн маалымат банкы түзүлдү.
Мектептин социалдык паспорту, класстардын аттестациясы түзүлдү.
Өнөкөт оорулар менен жабыркаган балдардын тизмеси түзүлүп, такталды.
Жаңы келген окуучулар, 5-класстын класс жетекчилери менен таанышуу.
Мектеп психологу менен биргелешкен консультацияларды өткөрүштү.
Ата-энелер конференциясын өткөрдү (талап боюнча).
Корутунду: Класстарды классификациялоодо класс жетекчилердин окуучулар жана алардын үй-бүлөлөрү жөнүндө маалыматтарды өз убагында бербөө сыяктуу көйгөйлөргө дуушар болот, анткени окуучуларга жана алардын үй-бүлөлөрүнө психологиялык жардам көрсөтүү үчүн мектептин педагогикалык жамааты бул маалыматтар менен таанышышы керек. бул социалдык категория.
Диагностикалык иш
Жаңы кабыл алынган студенттердин диагностикасы.
Жашы жете электердин иштери боюнча инспектордун каттоосунда турган окуучулардын жүрүм-турум өзгөчөлүктөрүн жана алардын социалдык чөйрөсүн (үй-бүлө, коомдук чөйрө, кызыкчылыктар жана керектөөлөр) диагностикалоо.
Девианттык жүрүм-турумга жакын студенттердин инсандык өзгөчөлүктөрүнүн психодиагностикасы.
Мектептин тынчсыздануу диагностикасы (талап боюнча).
Агрессия деңгээлинин диагностикасы.
6-11-класстын окуучуларынын суициддик жүрүм-турумунун диагностикасы (талап боюнча).
Корутунду: Диагностикалык иште бир көйгөй бар: окуучулардын психологиялык абалын диагностикалоо үчүн көп сандагы окуучуларга жетишүү мүмкүн эмес.
Ошондой эле жалпы маалымат үчүн айта кетсек, социалдык педагог Калыбек К.Наргиза мектепте ар дайым бар, ал социалдык маселелерде керектүү жардамды жана колдоо көрсөтүүгө даяр.